למנהלי הצוותים יש פיקוח מלא על אנשי השטח – הגעה/עזיבה אצל לקוחות, סיכומי נוכחות ודיווח על עיכובים. יותר יעילות עבודה וחוויית לקוח טובה יותר.
יותר קריאות ביום וחוויית לקוח טובה יותר
מסלולים חכמים, לוחות זמנים מלאים ופחות אבטלה סמויה מעלים תפוקה.
נראות בזמן אמת, תזמון והתראות עיכוב מפחיתים המתנה והחמצות.
נוכחות אוטומטית, הוכחות ביצוע ודוחות חכמים מצמצמים הקלדות והתאמות.
שירות שטח דורש הגעה מדויקת, נוכחות מאומתת ותפוקה גבוהה. טרייסר מספקת נראות בזמן אמת, נוכחות מבוססת גדרות גיאוגרפיות וכלי שליטה שמייעלים כל ביקור.
מיקום בזמן אמת
התראות על עיכוב חריג
נוכחות מבוססת גדרות גיאוגרפיות ורישום משמרת
שיפור תרבות הנהיגה
הפחתת אבטלה סמויה
בקרה על שעות נוספות וציות למדיניות
כן. נוכחות נרשמת אוטומטית לפי גדרות גיאוגרפיות – ללא צורך בהחתמות ידניות.
התראות על אי-יציאה מהבית אחרי שעה מוגדרת, זיהוי עיכובים חריגים והתראות בזמן אמת מוודאים עבודה יעילה לאורך היום.
שולחים הודעות WhatsApp בזמן מהירויות מופרזות והתנהגות נהיגה מסוכנת. תוך שבועות בודדים רואים שיפור בולט ובזבוז דלק יורד.
תזמון, הפחתת אבטלה סמויה, התראות על עיכובים ונראות טובה יותר מאפשרים לסגור יותר קריאות באיכות גבוהה.
לרוב 2–3 שבועות בהתאם לגודל הצוות. ניתן להתחיל בפיילוט 30 יום.